Leg de lat hoger!

Doe de upgrade naar klanthoffelijkheid: klantvriendelijkheid 2.0!

U wilt uw klanten meer tevreden maken door klantvriendelijker te worden? Stop er onmiddellijk mee en leg de lat hoger!

Houd er mee op om uw klanten tevreden te maken, maak ze enthousiast. Meet geen klanttevredenheid maar klantenthousiasme. Alleen enthousiaste klanten zijn trouwe klanten.

Klantvriendelijkheid leidt niet tot enthousiaste klanten. Klanthoffelijkheid – klantvriendelijkheid 2.0 wel. Hoffelijke dienstverlener heeft onberispelijke zakelijke manieren in combinatie met hartelijkheid en gedienstigheid van binnenuit. Hoffelijk gedrag is het gedrag voor het geven van een geweldig gevoel aan de klant.

De eerste stap is dus om op de lat hoger te leggen dan vriendelijkheid. Vriendelijkheid is de ondergrens van klanthoffelijkheid.

Met hoffelijke groeten,

Dražen Lisak

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *